Bare en liten oppklaring:<br />Jeg er Kjell Johnsen og driver
www.exentra.no.<br /><br />Vi ble kontaktet av Vidar Ramstad i januar med spørsmål om å legge inn nettbutikk på sidene hans. Jeg foreslo da å legge over alt på Joomla med VirtueMart, noe han synes var greit. Han fikk et svært rimelig tilbud: kr. 5.900,- for installasjon av Joomla/VirtuMart med tilhørende komponenter og moduler. Innenfor prisen flyttet vi design og innhold over fra den gamle løsningen hans(dette var det meste av jobben). Løsningen var ferdig i begynnelsen av februar.<br /><br />Vidar har virket fornøyd med opplegget og lagt inn mange produkter.
Men lot være å betale. Det jeg oppdaget var at så snart jeg sendte regning, stengte han vår admin-konto. Og etter siste purring med oppfølging på mail, ble også FTP-konto stengt. Han svarte konsekvent aldri på henvendelser som hadde med betaling å gjøre.<br /><br />Siden vår policy er at levering ikke er avsluttet før betaling er mottat, og siden det ikke forelå en eneste klage på vår levering, valgte vi å stenge muligheten for å bruke VirtueMart.<br /><br />For meg er det helt ubegripelig at et selskap har råd til å bruke så mye tid og krefter på å prøve å slippe å betale for de tjenester de har bestilt. Vidar Ramstad og SSIbutikken har selvsagt full rett til å bruke VirtuMart og Joomla så mye de vil uten å betale. Men ikke sammen med den løsningen vi har laget for dem<br /><br />Håper dette var oppklarende. Dersom noen her vil jobbe dugnad for SSIbutikken, kan jeg selvsagt ikke nekte det.<br /><br />Vennlig hilsen <br /><br />Kjell Johnsen<br />
www.exentra.no