Hvordan få virtuemart til å bruke samme stylesheet som template (1 visning) (1) Gjest
Foretrukket: 0
|
|
|
EMNE: Hvordan få virtuemart til å bruke samme stylesheet som template
|
|
Hvordan få virtuemart til å bruke samme stylesheet som template 4 År, 1 Måned siden
|
|
|
Hei!<br />Jeg har installert virtuemart, men har et problem når jeg browser produkt kategorier. Da blir teksten my større på hele siden og alt flytter seg til venster på skjermen. Hvordan skal jeg få virtuemart til å bruke samme stylesheet oppsett som template.<br />Bruker rt_modbusiness, på joomla standard template får jeg ikke samme problemet.
|
|
|
Lagret i loggen
|
|
|
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
|
|
|
Sv: Hvordan få virtuemart til å bruke samme stylesheet som template 4 År, 1 Måned siden
|
|
|
Fant dette i joomla forumet:<br />__________________________________________<br />VirtuMart has added a hack which allows you to create category and subcategory links in joomla menu system which means you can apply templates to thos links but once you access a product from those categories the product page defaults to the main template and does not keep the the template of the category or subcategory. I understand the workings of the menu system and how sections can have there own template.<br />------------------------------------------<br /><br />Er løsningen å få satt en eller annen paramater i joomla-modulen der du kan browse produkter?
|
|
|
Lagret i loggen
|
|
|
|
|
|
Sv: Hvordan få virtuemart til å bruke samme stylesheet som template 4 År, 1 Måned siden
|
|
|
Ser at det er samme problemet med andre virtuemart moduler.<br />Hvis løsningen er å sette module class suffix, kan noen fortelle meg hva som skal settes der for rt_modbusiness template?
|
|
|
Lagret i loggen
|
|
|
|
|
|
|
|
|